Retur og klage

Angrerett og avtale om lov om avstand

Som kunde har du alltid angrerett i henhold til avstandskontraktsloven. Dette betyr at du, kjøperen, det være seg på postordre eller via telefon, TV-butikk eller internett, har angrerett i henhold til avstandskontraktsloven som gjør at du kan angre kjøpet innen 14 dager. Avbestillingsfristen starter dagen du mottok varen. Du har rett til å åpne og sjekke den mottatte varen. I følge loven må varene også kunne returneres i vesentlig uendret stand. Etter at du har returnert varen (i originalemballasjen), betaler Partyteltutleie AS senest 30 dager det du opprinnelig betalte for varen og frakt. Du forplikter deg til å ta vare på transportrisikoen og returnere frakt til lageradressen vår i Höganäs. Ta kontakt med vår kundeservice ved retur av varer. Dette for å legge inn en bankkonto (bank, tollnummer og kontonummer) for tilbakebetaling.

Skader transport

Eventuelle transportskader som oppdages i forbindelse med leveransen, skal påpekes transportøren. Dette letter og fremskynder fortsatt håndtering av klagen. Sjekk derfor varene nøye allerede ved levering. Eventuelle skjulte transportskader rapporteres til Partyteltutleie ASs kundeservice så snart som mulig. For å lette den fortsatte behandlingen av klagen din, er det en fordel å ta et digitalt bilde av skaden og e-posten til kundeservice (postmaster@partytelt-utleie.no).
klager

I tilfelle klage, pga. skade på produktet blir kontaktet kundeservice. Håndteringen av klagen din blir lettere hvis skaden kan fotograferes digitalt og kan sendes til postmaster@partytelt-utleie.no. Skriv også inn ordrenummeret når du kontakter kundeservice. I tilfelle en tvist følger Partyteltutleie AS anbefalingene fra www.forbrukerradet.no (General Complaints Board).

08.10.2019 17.17